wtorek, 6 października 2015

wielki COME BACK ! ! !

..ostatni wpis 1,5 roku temu! WSTYD...WSTYD !
Proponuję zapomnieć, wymazać z pamięci..

Od dziś obiecuję tu , przy wirtualnych świadkach , pisać częściej o tym co UGLY.

Na dobry początek BA! doskonały początek pragnę z dumą rozrywającą moje ugly serce oświadczyć, że spełniło się jedno z moich marzeń. Mianowicie wczoraj moje kochanie brzydale pojechały ( bez mnie ale pod doskonałą opieką) na ŁÓDŹ DESIGN. 

Kiedyś, jako początkująca uglyszwczka, siedziałam w piwnicy domu moich rodziców tuż obok zepsutej pralki i pudła z napisem ''obuwie zimowe'' i szyjąc marzyłam :) marzyłam jak byłoby fantastycznie zaprezentować moje UGLYTOYSy na ŁÓDŹ DESIGN.
Dziś są częścią wystawy MARKI DOLNOŚLĄSKIE - FOCUS NA DESIGN a ja nadal siedzę w piwnicy (ale już z wyboru)
Poniżej ulotka z wystawy i link do wydarzenia na FB.





zobaczcie, pośledźcie! ja będę na bieżąco opowiadać o Łodzi i nie tylko!

Pozdrawiam ugly lecz serdecznie, 
Uglytwór (ca)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz